banner47

Çalışan Memnuniyetinde Çıtayı Yükseltti

Borusan Mannesmann sürdürülebilir büyümenin temelinde yatan çalışan memnuniyetini artırmak ilkesinden hareketle 2012 yılında hayata geçirdiği “Bir Fikrim Var” sistemiyle, hem çalışanlarını dinliyor hem de onları karar süreçlerine dahil ediyor. “Her şey ben’le başlar!” projesi ile de çalışanlarının kişisel gelişimine katkıda bulunmak adına onları çeşitli eğitimlerden geçiriyor.

Çalışan Memnuniyetinde Çıtayı Yükseltti
banner3

Borusan Mannesmann Dinleyerek Büyüyor

Borusan Mannesmann çalışanları “Bir Fikrim Var” sistemi sayesinde şirket içindeki istedikleri tüm süreçlerle (üretim, insan kaynakları, pazarlama vb.) ilgili önerilerini ilgili yöneticiye ulaştırabiliyorlar. Uygun bulunan önerilerin hayata alındığı sistemde, çalışanlar yaptıkları her öneri ile belli oranlarda puan kazanıyor ve sene sonunda topladıkları puanların karşılığını prim olarak alıyorlar. Sistem ile çalışanlar şirket süreçlerinin gelişimine doğrudan katkıda bulunmuş oluyorlar.

Borusan Mannesmann’ın En Önemli Eğitim Yatırımı

Borusan Mannesmann çalışanlarını sadece dinlemiyor, onların kişisel gelişimine de önem veriyor. Firma bu kapsamda hayata geçirdiği “Her şey ben’le başlar!” projesi ile 2015 yılının ilk 6 ayında gerçekleştirdiği eğitim programlarıyla fabrikalarında görev alan 680 çalışanı toplamda 7.541 saatlik eğitimden geçirdi. Baltaş Eğitim ve Danışmanlık şirketiyle birlikte kurguladığı gelişim programı doğrultusunda çalışanlar iletişim becerilerini artıracak, olumlu ve verimli ilişkiler kurup sürdürmelerini sağlayacak, etkin çalışma alışkanlıkları kazanacakları ve üstlendikleri işlerde başarılı olmalarına yardımcı olacak konularda eğitimler aldılar.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Borusan Mannesmann İK ve Kurumsal Gelişim Direktörü Fırat Akkemik; “Borusan Mannesmann olarak etkin ve şeffaf iletişim kurum kültürümüzün önemli parçalarından birini oluşturuyor. Dolayısıyla tüm çalışanlarımızın Borusan ailesinin bir ferdi olarak bu gelişim programından önemli edinimlerle çıkması bizim için çok kıymetli. Hepimiz işimize kattığımız değerle, çevremizde oluşturduğumuz iletişim ağıyla bu iklimin oluşmasında, şirketimizin başarılarını katlanarak artmasında pay sahibiyiz. Diğer yandan ürünlerimizi ve hizmetimizi geliştirmek için nasıl sürekli müşterimizi ve pazarı dinliyorsak, şirketimizi ve süreçlerimizi geliştirmek, çalışan memnuniyeti ve bağlılığını arttırmak için de çalışanlarımızı dinliyoruz. Bizi en iyi bilen, gelişim alanlarımızı en iyi değerlendirebilecek olan yine bizleriz. Bu ilkeden hareketle “Bir Fikrim Var” sistemini hayata geçirdik, senede yaklaşık 4.500 adet öneri geliyor ve bunların %60’ı hayata geçiyor” dedi.

Güncelleme Tarihi: 28 Ekim 2015, 10:47
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER